zahra65 zahra65 .

zahra65

رابطه جنسي مجازي

سكس چت يا سكس مجازي چيست؟

سكس مجازي به معناي درگير شدن در فعاليت‌هاي جنسي از راه دور و از طريق ابزارهايي نظير تلفن و اينترنت مي‌باشد. در واقع افراد با گفتن كلمات تحريك‌آميز و به اشتراك گذاشتن تصاوير جنسي در سكس مجازي سعي مي‌كنند نيازهاي جنسي خود را برطرف نموده و ارضا شوند.

علل روي آوردن به رابطه جنسي مجازي

افراد ممكن است به دلايل مختلفي رابطه جنسي مجازي داشته باشند. اين دلايل به قدري متنوع هستند كه نمي‌توان علت واحد و مشخصي را بيان كرد. درعين حال دلايل آن در هركدام از اشكال گفته شده بالا مي‌تواند متفاوت باشد. در مورد افرادي كه رابطه عاطفي از راه دور دارند يا هنگام دوري از شريك جنسي شان دست به اين اقدام مي زنند، بعد مسافت و نياز جنسي علل اصلي هستند. يعني فرد صرفا براي رفع نياز جنسي خود، با كمك شريك عاطفي اش، رابطه جنسي مجازي برقرار مي كند.

اما در مورد افرادي كه در دنياي واقعي رابطه جنسي را تجربه نمي كنند و صرفا در محيط مجازي به دنبال آن هستند مي توان به ناتواني و ضعف فرد در برقراري روابط اجتماعي واقعي، عدم اعتماد به نفس كافي براي برقراري رابطه جنسي، ترس هاي فرد در مورد نزديك شدن به جنس مخالف يا در يك رابطه واقعي قرار گرفتن، محدوديت هاي محيط اجتماعي و فرهنگي كه در آن زندگي مي كند و ممكن است دسترسي به جنس مخالف را برايش سخت كند، آسان تر بودن و توانايي ناشناس بودن در اين محيط و موارد ديگر را نام برد.

روش هاي مختلف استفاده ازسكس مجازي

استفاده از اين نوع سكس مي‌تواند صورت‌هاي مختلفي داشته باشد. براي مثال برخي افراد تنها به دليل دوري از شريك جنسي خود به طور كوتاه مدت از آن استفاده مي‌كنند، برخي ديگر به دلايل مختلفي نظير كمبود اعتماد به نفس در روابط واقعي رابطه مجازي را ترجيح مي‌دهند و به مرور زمان تنها از اين طريق به ارضاء جنسي دست مي‌يابند.

در حالي كه عده‌اي ديگر به عنوان يك سرگرمي و در كنار روابط عادي خود اين كار را انجام مي‌دهند. متأسفانه عادت به سكس مجازي مي‌تواند پس از ازدواج نيز ادامه يابد و منجر به بروز خيانت‌هاي زناشويي شود. مشاوره جنسي در حل تعارضات زوجين و بهبود كيفيت روابط جنسي آن‌ها كمك مي‌كند؛ از اين طريق مي‌توان از روابط فرازناشويي پيشگيري كرد.

آسيب هاي رابطه جنسي مجازي

سكس چت به خودي خود نمي تواند پديده مضر و خطرناكي باشد. بلكه بافت و عللي كه باعث مي شود فرد به آن روي بياورد و نحوه اي كه از آن استفاده كند مي تواند مضر باشد. براي مثال فردي كه به علت كمبود اعتماد به نفس و عزت نفس، در دنياي واقعي از خانم ها دوري مي‌كند و در محيط مجازي شديدا به دنبال رابطه جنسي مجازي است، مي تواند شرايط خود را بدتر كند. در واقع اين فرد به جاي اينكه مشكلات ريشه اي خود را حل كند، با يك راه حل كوتاه مدت مشكل را از پيش پاي خود بر مي‌دارد.

اعتياد به اين عمل و افراط در آن مانند هر كار ديگري شديدا آسيب زاست و فرد را از مسير و جريان عادي زندگي خارج مي‌كند. همچنين كساني كه از زندگي جنسي خود رضايت ندارند، اگر به جاي كسب رضايت در دنياي واقعي، به دنبال جبران در دنياي مجازي باشند، مسير زندگي واقعي‌شان منحرف شده و از دستشان خارج مي شود.

اعتياد به روابط جنسي مجازي يعني چه؟

برخي افراد در نتيجه تجربه مكرر اين نوع سكس مجازي به آن اعتياد پيدا مي‌كنند و اين فعاليت به طور افراطي براي آن‌ها جايگزين سكس در دنياي واقعي مي‌شود. اين مسئله مي‌تواند ريشه‌هاي رواني مختلفي داشته باشد. براي مثال افرادي كه اعتماد به نفس كمي دارد و در زندگي روزمره نمي‌توانند رابطه سالمي با ديگري برقرار كنند بيشتر احتمال دارد كه به اين آسيب دچار شوند. اگر احساس مي‌كنيد كه به سكس مجازي وابستگي زيادي پيدا كرده‌ايد و پرداختن به آن در عملكرد روزانه شما اختلالاتي ايجاد كرده است حتماً به يك روانشناس باليني مراجعه كنيد.

روانشناس به شما كمك خواهد كرد تا در مورد اعتياد خود به سكس چت آگاهي بيشتري به دست بياوريد و با حل اين علل بتوانيد به تدريج از آن فاصله بگيريد. درمان به موقع اين اعتياد از بروز مشكلات جدي ديگر پيشگيري مي‌كند. براي مثال افرادي كه به سكس چت اعتياد دارند دائماً با افراد غريبه در فضاي مجازي ارتباط برقرار مي‌كنند. اين ارتباطات كه معمولاً با انتشار تصاوير همراه است مي‌تواند زمينه را براي سوء استفاده افراد سودجو فراهم كند.

آمارها درباره سكس آنلاين چه مي گويند؟

به دليل ماهيت معمولاً پنهاني فضاي مجازي و امور آنلاين، بدست آوردن آماري در مورد رابطه جنسي مجازي دشوار است. اما مطالعه اي كه در سوئد صورت گرفته، نشان داده است كه يك سوم از شركت كنندگان در آن اعتراف كرده اند كه رابطه جنسي مجازي يا سايبرسكس را تجربه نموده اند. يك مطالعه استراليايي نيز، نشان داد كه 8% شركت كنندگان رابطه جنسي مجازي را تجربه كرده اند.

تاثير روابط جنسي مجازي بر روابط واقعي چگونه است؟

درگير شدن در رابطه جنسي مجازي بر اعضاي خانواده و توانايي افراد در جستجو و حفظ روابط صميمي واقعي تأثير مي گذارد. يكي از مهمترين خطرات مرتبط با رابطه جنسي مجازي، صدمه ديدن روابط صميمي آفلاين است. به اين دليل سايبرسكس به عنوان خيانت مجازي هم شناخته شده است.

معمولا ابتدا روابط آفلاين اينگونه افراد متاثر مي شود، و سپس خاتمه مي يابد. يكي از شركت كنندگان در يك تحقيق مرتبط با ابراز تاسف گفته است: اگر من به جاي آنلاين، وقت و انرژي خود را براي ازدواجم صرف مي كردم، به جاي اينكه از هم جدا شويم، با هم رشد مي كرديم. ساير شركت كنندگان گزارش كردند كه دچار احساس اختلال، خيانت، از بين رفتن عزت نفس، بي اعتمادي، ترس و عدم صميميت با شريك زندگي واقعي خود شده اند. برخي ديگر احساس كردند كه از نظر جنسي ناكافي، غير جذاب و زشت هستند. به علاوه در اين افراد، 22.3? جدايي و طلاق و 2 مورد بستري به علت خودكشي گزارش شده است.

سخن پاياني:

به طور خلاصه مي ‌توان سكس مجازي را رابطه اي بر شمرد كه تقريباً با كمترين مخاطره و هزينه همراه است. فرد در هر ساعت از شبانه روز مي ‌تواند فرصتي براي ارضاي خود در فضاي مجازي بيابد. بي‌شك شكل گيري چنين شرايطي و گسترش چنين خلوت‌هاي مجازي ‌اي مي‌تواند نقطه آغازي براي انقلاب ديگري در عرصه سكس باشد. مي توانيد براي دريافت پاسخ سوالات خود با مشاوران برجسته مركز الو مشاوره تماس گرفته و اطلاعات لازم را در مورد “رابطه جنسي مجازي” كسب نماييد. ساير مطالب مرتبط:

بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي
نقاط حساس بدن زنان | اين 6 نقطه را بشناسيد
دلايل و علت همجنس گرايي
انواع زنان روسپي

 

 

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

""

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

9099072958

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت 9 صبح الي 12 شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

 

 

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد … 

منبع:رابطه جنسي مجازي

انواع اختلالات جنسي و درمان - اختلال ملال جنسي به همراه علت هايش-خودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن-  تفاوت هاي مهم زنان و مردان در رابطه جنسي خيال پردازي جنسي چيست؟ -جذاب ترين رفتارهاي جنسي براي مردان و زنان -پرده بكارت و انواع پرده بكارت- مشاوره جنسي و زناشويي تلفني - مشاوره درمان و ترك خود ارضايي در پسران و دختران- زود انزالي و روش هاي درمان آن - انواع روابط جنسي - راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردانچرا رابطه‌ي جنسي وابستگي مي‌آورد؟-سكس مقعدي - دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعدي - عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران -***گرافي ؛ تاثيرات مثبت و منفي فيلم پورن --عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران-مشاوره روابط زناشويي-سكس مقعدي – دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعديوش هاي خودارضايي-رابطه جنسي در دوران بارداري-زودانزالي در مردان-بچه بازي و علائم آن-فوائد رابطه جنسي و راه هايي براي جذاب تر شدن رابطه زناشويي-خواب هاي جنسي مضرند؟+روياهاي جنسي و ارضا شدن در خواب-ساديسم يا آزارگري جنسي-تغييرات رابطه جنسي چند سال بعد از ازدواج-انواع زنان روسپي-تجاوز جنسي چيست؟-عوارض خودارضايي در مردان-درمان همجنس گرايي زنان-آزار خواهي جنسي-نقاط حساس بدن زنان | اين 6 نقطه را بشناسيد-آيا خودارضايي غسل دارد؟-قرص تاخيري|بهترين قرص هاي تاخيري براي زود انزالي مردان-ارگاسم دروغين در زنان-رابطه جنسي خشن و مازوخيسم-نقاط حساس بدن زنان | اين 6 نقطه را بشناسيد-طريقه مصرف قرص اورژانسي (ضد بارداري) زمان و نحوه خوردن-دلايل و علت همجنس گرايي- تاثير مشاوره جنسي بر روابط زناشويي- بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي-درمان همجنس گرايي و هم جنس بازي در مردان-15 نكته بسيار مهم كه قبل از روابط جنسي بايد بدانيد-


برچسب: مشاوره جنسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۹:۳۲ توسط:zahra موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :