zahra65 zahra65 .

zahra65

تاثير بوي بدن در جذابيت جنسي

ساختارهاي بدني بويايي و تحريك جنسي

مرداني كه به بوها حساسيت بيشتري دارند، در رابطه جنسي فعال‌تر بوده و لذت بيشتري مي‌برند و زناني كه حساسيت بيشتري به بو دارند، ارگاسم‌هاي بيشتري را در طول رابطه جنسي تجربه مي‌كنند.

بررسي‌ها نشان داده كه حساسيت بويايي روي زندگي جنسي جوانان و سلامت آن‌ها تاثير مثبتي دارد. همچنين بوي خاص بخش‌هايي از بدن مثل ترشحات واژن، اسپرم و عرق، مي‌تواند به غني كردن و پرمايه كردن رابطه جنسي كمك كرده و جذابيت و تحريكات جنسي را افزايش دهد.

بوي بد بدن نشانه چيست؟

عدم رعايت بهداشت:

طبيعتا اولين دليل بوي بد بدن، عدم رعايت بهداشت عمومي و شستشوي مناسب بدن، خصوصا در فصول گرماست. بنابراين رعايت بهداشت و استحمام، اصلاح دائمي موهاي زائد و استفاده از لوازم و وسايل بهداشتي خوشبو كننده بدن و زير بغل، مي‌تواند به اين مسئله كمك كند.

تغذيه نا مناسب:

يكي از مهمترين دلايل بوي بد بدن، تغديه نامناسب است. تغذيه نامناسب و موادي مثل سير، پياز و ادويه جات باعث بروز مشكلات گوارشي شده و بوي بد دستگاه گوارش به وسيله تعرق به بيرون منتشر مي‌شود و رابطه جنسي شما را تحت الشعاع قرار مي‌دهد. بنابراين رژيم غذايي مناسب، تغذيه سالم و رسيدگي به سلامت بدن با ورزش و تحرك كافي، مي‌تواند باعث از بين رفتن اين مشكل شود.

بيماري:

ممكن است برخي از بيماري‌هاي احشايي، پوستي و عفوني دليل بوي بد بدن باشند. تغييرات هورموني و عفونت واژن در زنان نيز يكي ديگر از اين دلايل است باشد. اگر با دو مورد بالا، همچنان خود يا شريك جنسي تان از مسئله بوي بد رنج مي‌بريد، حتما به پزشك متخصص مراجعه كنيد.

بوي بد در حين رابطه جنسي:

ممكن است برخي از عفونت‌هاي واژني باعث بوي بد در حين رابطه جنسي شوند. همچنين برخي مواقع تركيب بوي بدن زن و شوهر با يكديگر باعث انفعالات شيميايي شده و بوي نامطبوعي به وجود مي‌آيد. معمولا اكثر زنان و مردان متوجه تركيب عجيب بوي بدن‌هايشان هستند اما ممكن است اين بو در برخي‌ افراد كمي تندتر و نامطبوع‌تر به مشام برسد. در صورتي كه اين بو برايتان بسيار قابل تحمل است، با يك پزشك صحبت كنيد تا راهكاري به شما ارئه دهد.

چگونه به همسرمان بگوييم بدنش بو مي‌دهد؟

اگر شريك جنسي شما، دچار بوي بد بدن است، هرگز اين موضوع را پنهان نكنيد. ممكن است اين بوي بد، باعث حال بد و حالت تهوع شما شود و به مرور زمان رابطه تان را كاملا از بين ببرد. بنابراين سعي كنيد همان ابتداي ازدواج و بدون هيچ تعارفي، در نهايت احترام با همسرتان در اين مورد صحبت كرده و از او بخواهيد راه‌هايي را امتحان كند.

اگر از گفتن اين مساله راحت نيستيد، سعي كنيد دليل اين بوي بد را بررسي كرده و آن را از بين ببريد. مثلا براي همسرتان لوازم بهداشتي تهيه كنيد، پيشنهاد رژيم غذايي سالم كرده و با هم ورزش كنيد. اگر فكر مي‌كنيد بوي بدن به دليل اختلال جنسي است براي درمان آن اقدام كنيد.

تاثير جالب بوي عرق مردان براي زنان

مطالعات صورت گرفته توسط پژوهشگران هلندي نشان مي دهد، احساسات از طريق بو قابل سرايت به ديگران بوده و انسان مي‌تواند از طريق بو كشيدن، خطر را احساس كند. اكثر حيوانات از طريق بو با يكديگر ارتباط بر قرار مي كنند، اما دانشمندان تا مدت ها معتقد بودند كه انسان به دليل ضعف اندام بويايي از توانايي تشخيص خطر يا ساير احساسات برخوردار نيست. تيم تحقيقاتي دانشگاه اوترخت هلند در مطالعات خود دريافته اند كه ارتباط رفتاري انسان ها از طريق بو شباهت زيادي به حيوانات دارد كه اين يافته بر خلاف فرضيه هاي متداول در خصوص ارتباطات انساني تنها از طريق زبان يا كانال هاي بصري است.

تحقيقات قبلي نشان مي دهد كه زنان بيشتر به بوي بدن مردان حساس هستند، به همين دليل در اين مطالعه از مردان به عنوان نمونه هاي اهدا كننده عرق استفاده شد و آزمايش تأثير انتقال بو بر روي زنان انجام شد. چهره زنان در زمان استنشاق بوي عرق بدن مردان در هنگام مشاهده صحنه هاي ترسناك، تغيير پيدا كرده و چشم ها به صورت ناخودآگاه گشاد مي شدند؛ همچنين در زمان استشمام بوي عرق بدن مردان در هنگام مشاهده صحنه هاي انزجار آور، چهره زنان نيز تغيير كرده و حالت منزجر كننده اي به خود مي گرفت. تاثير جالب بوي عرق مردان براي زنان اين يافته نشان مي دهد كه بو ازخاصيت مسري بودن برخوردار است و انسان قادر است از طريق بو، احساسات اطرافيان را به ويژه در مكان هاي شلوغ درك كند.

كارشناسان مجرب مركز الو مشاوره در هر زمان كه نياز داشته باشيد مي توانند شما را در مورد “تاثير بوي بدن در جذابيت جنسي” راهنمايي نموده و پاسخگوي سوالات شما در هر زمينه اي كه نياز داشته باشيد، باشند. ساير مطالب مفيد مرتبط:

جذاب ترين رفتارهاي جنسي براي مردان و زنان
راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردان
تغييرات رابطه جنسي چند سال بعد از ازدواج
بزرگ كردن آلت تناسلي | همه چيز درباره آلت تناسلي

 

 

در صورتي كه در حين و يا پس از مطالعه مطلب زير در خصوص

"تاثير بوي بدن در جذابيت جنسي"

نياز به مشاوره و كسب اطلاعات بيشتري در اين زمينه يا موضوعات ديگر داريد، ميتوانيد با مركز الومشاوره تماس بگيريد. تا سوالات و ابهامات شما به طور كامل برطرف شوند

۹۰۹۹۰۷۲۹۵۸

تماس فقط از تلفن ثابت بدون كد و صفر

مشاورين ما همه روزه (حتي ايام تعطيل) از ساعت ۹ صبح الي ۱۲ شب آماده پاسخگويي به تمامي سوالات شما ميباشند

 

 

شما مي توانيد در قسمت ديدگاه سوالات خود را با مشاوران ما درميان بگذاريد … 

منبع:تاثير بوي بدن در جذابيت جنسي

انواع اختلالات جنسي و درمان - اختلال ملال جنسي به همراه علت هايش-خودارضايي و عوارض و پيامدهاي آن تفاوت هاي مهم زنان و مردان در رابطه جنسي خيال پردازي جنسي چيست؟ -جذاب ترين رفتارهاي جنسي براي مردان و زنان -پرده بكارت و انواع پرده بكارت- مشاوره جنسي و زناشويي تلفني - مشاوره درمان و ترك خود ارضايي در پسران و دختران- زود انزالي و روش هاي درمان آن - انواع روابط جنسي - راهكارهايي براي افزايش توان جنسي مردانچرا رابطه‌ي جنسي وابستگي مي‌آورد؟ -سكس مقعدي - دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعدي - عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران -***گرافي ؛ تاثيرات مثبت و منفي فيلم پورن --عوارض ؛ فوائد خودارضايي در زنان و دختران-مشاوره روابط زناشويي-سكس مقعدي – دلايل گرايش و عوارض رابطه مقعديوش هاي خودارضايي-رابطه جنسي در دوران بارداري-زودانزالي در مردان-بچه بازي و علائم آن-فوائد رابطه جنسي و راه هايي براي جذاب تر شدن رابطه زناشويي-خواب هاي جنسي مضرند؟+روياهاي جنسي و ارضا شدن در خواب



برچسب: مشاوره جنسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۸:۵۸ توسط:zahra موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :